Welle

Welle

maandag 23 november 2015

Sint Celicia Charlie 1/2

Wegens het jaarlijkse Sint Ceciliaweekend, waarop de fanfare van mijn man de patroonheilige van de muziek viert - lees : een gans weekend het glas heffen met de leden, medemuzikanten en andere feestwillige dorpbewoners - was ik veel home alone.

  • Vrijdag avond knipte ik twee Charlie's ... beide bedoeld voor de zoon. 
  • Zaterdag stikte ik de eerste, terwijl mijn kids een bus knutselden uit een doos waarin stoffen waren geleverd. 
  • Zondag stikte ik de tweede, terwijl mijn dochter op ballet zat en mijn zoon de geknutselde bus terug afbrak :-) 
Vandaag laat ik jullie de eerste zien... Ik gebruikte hiervoor 3 stofjes, een retro tricot met een winters motiefje uit persoonlijke voorraad , een okergele joggingstof én okergele boordstof

Ik knipte een 116 ... waarom? Geen idee ... mijn zoon zit ergens tussen een 104 en een 110. Maar ik meende me te herinneren dat de Charlie nogal klein uitviel de laatste keer... 

Doordat ik tussentijds niet had gepast ... zwom mijn zoon erin... mouwen oprollen was zinloos, want dan had hij nog net een jurkje aan. :-D Ik zag mijn dochter haar oogjes al blinken en idd... voor haar was het een perfect fit. Zij heeft normaal een 128... dus waarschijnlijk zal het niet al te lang duren... én dan hopelijk groeit Kamil nog deze winter ;-) 

Hieronder dus de Zaterdag Charlie ... 


En dit moment wil ik jullie toch ook niet onthouden :
Kamil: HAHA jij hebt een jongens T-shirt aan ( hij trekt zijn mond open en steekt zijn tong uit )
Lorin: Kamil, dat mag je niet doen, want als je te hard trekt, dan trek je uw mond kapot en dan is uw vel stuk tot aan uw oren... dan ga je nooit meer soep kunnen eten, want dat loopt dan gewoon terug uit uw mond he


Mijn dochter heeft nogal een levendige fantasie ... :-D

1 opmerking:

  1. Hij staat haar goed! Haha geweldig die fantasie, ik ben van het visualiseren en krijg dit beeld van een uitgescheurde soepetende kwijler nu niet meer weg ;D lol
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+