Welle

Welle

zaterdag 17 oktober 2015

Amy girls dress in een spoonflower stofje



Een tijdje geleden nam ik mijn kindjes mee naar Aquatopia. Daar trok ik een toffe foto van wat Spotted Cardinal fish. 


Lorin was weg van de visjes en dus besloot ik om mijn photoshopkunsten boven te halen en het op Spoonflower te gooien. 

Door het dolle heen, was ik toen ik het stofje uit mijn brievenbus haalde en het er net uitzag als ik gehoopt had. 


Ik maakte er een Amy Girls Dress van. Een patroontje dat speels is, maar toch ook stijlvol. 
Ik combineerde de spoonflowerstof  met een zwarte jersey


Lorin content ... mama content ;-) 


Jurkje goedgekeurd ;-) 


Stof: Spotted Cardinal + Zwart Jersey
Patroon : Amy Girls Dress 
Laarsjes : Billowy 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk ...als je nu nog eens naar de visjes gaat kijken, gaat ze mee in. Stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! En wat goed gelukt, dat stofje. Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+