Welle

Welle

vrijdag 10 april 2015

June dress LMV in zomerse boogjes

De June dress is een toppertje ! Ik ben niet fan van al de patronen in LMV, maar de Leather Sweater, Candy jurk en June dress zijn echt super leuke en tijdloze patroontjes.

Deze keer maakte ik er eentje voor mezelf. De vorige versie was voor mijn BFF... en dus vond ik dat het tijd was om mezelf in de watten te leggen.


Voor mijn versie koos ik een vrolijk, zomers stofje van Free Spirit. 
De kleurtjes zijn normaal gezien niet helemaal mijn ding - ik ben niet zo'n Roze/Fuchsia madam - maar de combinatie met het grijs,mosterd en het design made me fall in love ... 


Ik ben er helemaal blij mee... en aangezien het vandaag 20 graden wordt, duurt het waarschijnlijk niet zo heel lang vooraleer ik met mijn jurkje een Gin Tonic kan drinken op een terrasje ;-) 


Patroon : June Dress La Maison Victor
Stof : Lovelorn Pink - Free Spirit







3 opmerkingen:

  1. Knap knap knap! Zowel op foto als in het echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat deze al lang op mijn verlanglijstje! Prachtige jurk en die stof van jou is helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, veel meer woorden moeten daar niet aan vuilgemaakt worden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+