Welle

Welle

vrijdag 9 januari 2015

Minty Business Give Away

Ik ben helemaal in de ban van de Minty Rudes ... Van de monstertjes, maar ook van de kleur. Toen ik daarnet mijn muntige stofjes bekeek, kreeg ik meteen zin om mijn vreugde te delen.

Daarom stelde ik een pakket samen voor een Give Away:



Het pakket bestaat uit :

En heeft een waarde van 50 €!!

Deelnemen is niet moeilijk... dat kan tot 25 januari via de Rafflecopter hieronder, of via de facebookpagina

 

Veel Succes !!! 

ps Wordt enkel gratis verstuurd in België. Deelnemen in het buitenland kan, maar dan vraag ik een vergoeding voor de verzending.
 

24 opmerkingen:

  1. Super! Deze wil ik zeker wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te snel... een Ole zou ik wel eens willen maken en dit lijkt mij de perfecte gelegenheid :-)

      Verwijderen
  2. Prachtige stofjes! Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig pakketje! Ik doe heeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou al zeker een Julia Sweater voor dochter maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoofen vind ik ook, helemaal mijn smaak! Daar wil ik aan meedingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave stoffen, mooi combi, die zou ik omvormen tot iets voor mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Zal omgevormd worden tot mooie dingen voor mezelf! Deze stofjes zou ik zeker egoïstisch voor mezelf houden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, lap, dikke pech voor mij :( Het deelnemen heeft weer met Facebookdinges te maken en dat heb ik niet. En ik zat al zo verlekkerd te kijken naar die prachtige stoffencombinatie.... sniksniksnik..... Ik wou zo graag een kansje hebben voor die heerlijke stoffencombinatie om een aangepast hemdje voor zoon te maken.
    droevige groetjes,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi, laat maar komen!
    Ik heb nog een heleboel plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoooo............ wat een mooi pakketje die zou ik graag winnen, dan zou ik het gebruiken om de sunki dress te maken, ik zag hem op jouw blog het lijkt me zo leuk als het monstertje uit het zakje piept.
    Groetjes www.ikkeismooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar zie ik wel een kleedje in :) Ik doen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi,mooi,mooi! Ik waag mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee! Hopelijk maak ik een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De ideetjes van wat ik hiermee zou kunnen doen poppen al in mijn hoofd op: hemdje voor mijn zoontjes, een tas voor mezelf of misschien wel eens iets helemaal nieuws uittesten...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb deze blog juist ontdekt, en vind hem echt super!! Ik doe dan natuurlijk ook graag mee met deze give away, je weet nooit hé, beginners luck ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+