Welle

Welle

donderdag 6 november 2014

Een doos SVDZ2's voor mijn deur zeg !!

Vandaag was een goede dag !

Een doos met boekjes stond voor mijn deur. Allemaal -1 voor mijn klanten van BabaRum.
Eén Stof voor Durf-het-zelvers 2 voor mij ... alleen voor mij ... en uiteraard ook een beetje voor mijn kindjes ;-)

Zal ik jullie een sneakpreview geven van de pagina's die een brede glimlach op mijn gezicht toverden? ok dan ;-)

De kleuren van de foto's zijn niet helemaal zoals in het boek, maar ze passen goed bij het gevoel dat ik had toen ik de eerste keer door het boek bladerde, dus ik heb de kleuren bewust een beetje dromerig gelaten :-)

De eerste foto is deze :
Een trui met een rolcol. Niets speciaal zal je zeggen... maar dan plots is er een klein detail dat de trui anders maakt dan al de anderen. Een klein bandje ... peanuts, maar geniaal ...


De tweede glimlach tot achter mijn oren was de index pagina van de jurkjes ... Deze foto toont de voorkant opties en de rug opties ... maar er is ook nog een pagina met rokopties.


 Een van de vele combinaties voor de jurkjes. Deze mouwtjes vind ik echt prachtig.


En dan mijn persoonlijke favoriet ... de trui met knoopjes op de mouwen. Unisex, leuk en speels... 


Ik kan alleszins niet wachten om straks met mijn kindjes een eerste projectje te kiezen. :-)

Binnenkort migreert deze blog volledig naar blog.babarum.be. Dus als jullie me willen blijven volgen, klik dan even hieronder om te volgen via Feedly, Bloglovin of RSS.



Volg op Feedly Volg op Bloglovin Volg via RSS 

2 opmerkingen:

  1. De volglink brengt me naar Pinterest. Even nakijken mss. Ja dat boek ligt hier al te wachten op een creatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+