Welle

Welle

dinsdag 8 april 2014

Waarom is het hier zo stil op deze blog ... ?

Ja dat komt omdat ik achter de schermen met heel veel dingen bezig ben :-)

Uiteraard ook met het maken van kleertjes , zoals een Jackie voor Fin.

En momenteel maak ik een babyjasje voor Mon, ons lief klein neefje. Een modelletje uit Knippie, ziet er veel belovend uit.

Maar hierover later meer ...

Wat het meeste van mijn tijd inneemt is mijn nieuwste projectje. Ik werk namelijk aan de uitwerking van een Stoffen webshop ...


Leuk en spannend ... maar ook druk en soms beangstigend :-) Een ideaal project voor mij dus.
Wat mag je zoal verwachten :
- een brede collectie aan stoffen ( uiteraard, het zou nogal vreemd zijn om geen stoffen te verkopen in een stoffenwinkel :-) ) , met een focus op een aantal speciallekes, bekende merken en minder bekende merken
- Leuke patroontjes, voor kinderen, volwassenen, tassen en ...
- Accessoirtjes, lintjes, paspel, knoopjes, ritsen,  buttons, flockfolie, ...
- tips, tricks, en advies
- En het receptjes voor een overheerlijke Babarum ;-)

Mijn website staat al een beetje live, natuurlijk nog niet met de shop ... maar je kan wel je emailadres al achterlaten zodat ik je een seintje kan geven als ik live ga ... dus ga gerust eens kijken op http://www.babarum.be

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+