Welle

Welle

vrijdag 11 april 2014

Liebster award nominatie

Whow !!! Een Liebster Award Nominatie ... Cool !
Ik ben echt heeeeeel aangenaam verrast !! Bedankt Maren van Hoemmelke !!

Hieronder alvast de antwoorden op jouw vragen :

1. hoe ben jij besmet geraakt met de naaimicrobe en hoe oud was je toen?
Ik was 18 toen ik modeontwerp wilde studeren. Mijn ouders vonden dit niet zo'n goed idee " omdat je al heeeel goed moet zijn om er je kost mee te verdienen " en " omdat het toch een raar wereldje was ". Mijn grootmoeder die zelf Snit en Naad had moeten volgen van haar ouders, voelde met me mee en kocht mij toen een machine. Het is van haar dat ik de eerste lessen kreeg.

2. Soms vraag ik mij af wat dit blog-volkje van beroep doet in het dagelijkse leven... dus wat doe jij?
And now for something completely different : Ik ben Business development manager in een IT bedrijf :-)  

3. Welk patroon is je lievelingspatroon?
Ik ben enorm fan van de Zonen 09 patronen, en Homemade Mini Couture , beide zowel voor mijn zoon als mijn dochter. Maar ook van Compagnie M , knippie en online patronen heb ik er al verschikkende uitgetest.

4. Welke andere maaksels komen onder je vingers vandaan?
Naast kleding, knutsel ik ook met stempels, heb ik een moestuin en werk ik nu aan de opstart van een stoffen webshop BabaRum

5. Op welk maaksel van jezelf ben je het meest trots en waarom juist op dat? (foto is altijd leuk)
Mijn meest gedragen maaksel tot nu toe : De Jackie van mijn dochter. En de Jackie die ik maakte voor het dochterje van een vriendin.




6. In wat voor omgeving woon je? platteland of stad/ appartement of huis/ Nederland of Belgie/
bos, heide, woestijn of kust/.....
Ik woon in een gehucht van Tessenderlo: tussen de bossen, de weien en de fiets- en wandelroutes.

7. Wat is de leukste vondst die nu in je hoofd komt, die je vond op een rommelmarkt/ kringloop of 2de handse winkel?
Ik heb voor 150€ een arsenaal aan Playmobil gekocht voor mijn kinderen. Allemaal in goede staat, bijna compleet en ondertussen gewassen met Detol en weggestoken op de zolder. De grote boerderij, kleine boerderij, groot woonhuis, school, zwembad, dierenarts, vakantiewoning, bakker, ijskar, voetbalveld, ... en ik vergeet er nog een 5 tal

8. Weet jij nog leuke rommelmarkten?
Ik ben geen markten-fan. De enige waar ik naartoe ga zijn de Zondagsmarkt in heist op den Berg, vooral voor kruiden en kippen ;-), en de stoffenmarkt in Maastricht.

9. Hoe ziet de ideale dag eruit voor u?
Goh, moeilijk, maar ik zou zeggen de voormiddag om iets voor mezelf te doen, de namiddag om iets met het gezin te doen en de avond om gezellig iets met mijn man te doen :-)

10. Wat zou je heel graag doen, laat ons zeggen voor er 2 jaar om zijn ?
Ik zou binnen twee jaar graag heel blij zijn dat ik de knoop heb doorgehakt om met de webshop te starten. 
Ook zou ik heel graag nog eens wat verder op reis gaan dan wat met de auto haalbaar is :-) Mijn kinderen zijn nu 4.5 en 2.5, dus eens we volledig uit de pampers zijn, moet dan toch lukken he ... 

Voila, dat was het voor mij :-) 
Nu is het aan mij om mijn favoriete blogs te kiezen zeker én om 10 vragen te bedenken ... Daar ga ik nog eens een nachtje over slapen :-) 
Tot morgen voor mijn nominaties ... 
 


1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+