Welle

Welle

dinsdag 3 december 2013

Na een kleine blogpause : Het eerste babypakje

4 jaar geleden was de eerste babyboom in onze vriendenkring met 5 baby's op 1 jaar. 2013 is weer een vruchtbaar jaar geweest, want er zijn er al 2 geboren en er zijn er nog 5 op komst ... dat wordt een druk pakjesnaai-jaar :-)

Ik gebruikte het patroontje van Kiind magazine. Een leuk, straight forward patroontje, zonder te veel blabla, maar met opties om het wat te pimpen :-)

Voor Sam , een prachtig, maar stoer meisje, maakte ik dit pakje :


Rood met witte streepjes met blauwe randjes.
Ik flockte te naam in twee kleuren : Cowboy letters omdat ze zo stoer is en een petit beurre koekje er rond omdat ze om op te eten is :-)



Ik maakte een 56, dus het duurt nog wel even vooraleer ze erin past ... ik wacht in spanning af.

Ondertussen begin in de tweede te flocken, want Lena is ook al geboren en die gaan we donderdag bezoeken. Maar om haar mamma nog even in spanning te houden nog even geen fotootjes op mijn blog ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+