Welle

Welle

donderdag 3 oktober 2013

Winnaar bici give away

Papiertjes geschreven, geknipt , in een potje gelegd en dan plots tot de vaststelling komen dat de kindjes al in hun bed liggen :-( 

Bij gebrek aan een onschuldige hand heb ik mezelf moeten behelpen ... het feit dat ik tegelijk ook een foto wou trekken met m'n andere hand heeft ervoor gezorgd dat het te moeilijk was om te spieken wie ik zou trekken :-) 


Voila ... dus dit papiertje werd de winnaar van de bici give away :-) 

Spannend hé ... 

En extra goed nieuws voor de winnaar, want ik heb er nog een flock applicatie bijgedaan als extraatje. 

En dan nu tromgeroffel .... rrrrrrrrrrrr .... 


De extra stem van Wannesraps omdat ze een linkje op haar site had gezet wint !! 

Dus Maren, stuur me je adres maar snel door , dan komt het pakketje jouw richting uit ! 

Veel plezier ermee ! Ben benieuwd te horen waarin de fietsjes terechtkomen :-) 


1 opmerking:

  1. wauw super!!!! en dan nog een mooie flockapplicatie ook!!
    en dat op mijn verjaardag!! Alvast bedankt!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+