Welle

Welle

maandag 7 oktober 2013

Tunnel sjaal met zigzag lint

Aangezien mijn moeder mijn nieuw naaimachientje mee gesponsord heeft , was het tijd om eens iets terug te doen... 

Ik had haar beloofd dat ik iets voor haar zou maken, maar iets maken v
oor volwassenen lijkt me moeilijker dan voor kindjes ... Die stap moet ik nog nemen ;-) 

Dus zocht ik iets wat ze kon gebruiken en waarvan ik zeker was dat het zou lukken ... 

En dat werd een tunnelsjaal. 


Ik koos een stofje met vuile, warme kleurtjes en eentje met dezelfde tinten, maar dat voor een beetje contrast zorgde. Langs een kant, naaide ik er een fel blauw zigzaglintje tussen. 

En dat ziet er zo uit als ik hem aandoe : 




Leuk om te maken en heel simpel ... er gaan er zeker nog volgen :-) 

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+