Welle

Welle

zondag 29 september 2013

Coole Jacob voor mijn dochter

Vandaag had ik eindelijk wat tijd om de lendenband aan de nieuwste Jacob te zetten en de zomen af te werken. 

Het is een meisjes versie geworden voor mijn dochtertje van 4. 

Haar lievelingskleur ... rarara ... roze en paars :-) Niet meteen mijn favorieten ... maar ik vond een leuk stofje bij Ikea waarin roze en paars zijn verwerkt zonder een flauw " sebbedezen "stofje te zijn ;-) 
Er kwam zelfs een paars paspeltje aan de zak om het geheel af te werken... 

Het was dan ook een feest toen ik na het aannaaien van de lenden elatiek knoopjes vroeg of ze het broekje eens wou passen voor de foto :-) 


Het is niet alleen een leuk stofje , maar het zijn ook kleurtjes die vaak in de kleerkast van Lorin voorkomen ... dus combineren zal een makkie zijn :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+