Welle

Welle

vrijdag 23 augustus 2013

Na een kapotte machine kocht ik gisteren een ... Husqvarna Opal 670

Maandag crachte mijn Ankertje :-( 
 toen ik gordijntjes van een ietwat dikkere stof aan het omzomen was.  
Gelukkig kon ik de Singer van 45 jaar oud van mijn schoonmoeder gebruiken, want de gordijntjes moesten de dag erna af zijn... 

Toen ik achter de Singer ging zitten en het machientje ongelooflijk goed aanvoelde, besliste ik om net iets meer uit te geven aan een machine, die dan hopelijk na 45 jaar ook nog kon dienen ipv het op te geven na een aantal jaren. 

En na een zoektocht ging ik voor de Husqvarna Opal 670


,de net iets geautomatiseerde grote broer van de Opal 650. 

De Opal is in Amerika uitgeroepen tot de 5 Best Buy's van 2013 en nadat ik het machientje getest had in de winkel, kan ik daar goed inkomen :-) 

Hieronder wat specs : 

Omschrijving

Door de moderne innovatie kan je eenvoudig navigeren over het touchscreen, waarop al uw instellingen te zien zijn.

Eigenschappen

200 steken met 4 lettertypes.Ingebouwde draadinsteker.29 naaldposities.Naaldstop boven-onder.Rechtstreeks opspoelen vanaf de naald.Groot naaioppervlak.Perfect uitgebalanceerd knoopsgat met éénstaps sensorvoet.Automatische draadafsnijder.3 led-lampjes.EXclusive sewing advisor: selecteer het stoftype en de sewing advisor stelt onmiddellijk alles voor u in.Onderdraad sensor.Electronische zeflregelende draadspanning.


En als kers op de taart heb ik 5 jaar garantie ipv 2 jaar op andere merken... 

Ik heb het online besteld, omdat het tot 125 € goedkoper was dan in de winkel waar ik het getest heb. Sorry winkelier , maar budgetwise lukte het voor mij niet anders... 

Binnen 3 a 5 werkdagen wordt het verstuurd, dus ik moet nog even wachten tot ik het kan uittesten. 
Ik heb al zeker 10 projectjes in mijn hoofd, dus ik ga eens een prioriteitenlijstje moeten maken :-) 


6 opmerkingen:

  1. Dat wordt de dagen aftellen! Ik naai nog met een Anker (zie je niet veel, vind ik, en onderdelen zoals specifieke voetjes, zijn nog minder gemakkelijk te vinden. Moest je ze niet meer nodig hebben, bij mij zijn ze welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Annejan,

      Dat klinkt als een Swap ;-)
      Ik zal eens kijken welke voetjes ik nog heb.

      gr
      Jelle

      Verwijderen
    2. stuur me even je email, dan stuur ik je wat meer info over de voetjes door.
      gr Jelle

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+