Welle

Welle

dinsdag 11 juni 2013

werk-familie-hobby

de eeuwige puzzel ...

Ik werk namelijk full time, heb 4 uur per week een poetsvrouw, dus veel van de huishoudelijke taken zijn nog voor mij. Ik heb twee schatten van kindjes , die veel tijd vragen ... en ... heeeeel af en toe ... heb ik eens tijd om achter mijn stikmachien te kruipen. En op de avonden dat het getik van het stikmachien te luid is voor de andere bewoners, dan begin ik te fantaseren en te plannen ...
dat patroontje met dat stofje ... of dit kleurtje met dat lintje ...

Zo heb ik zeker 7 projectjes op de wachtlijst... en afhankelijk van waar ik zin in heb, verandert de prioriteit van de projectjes ... en aangezien ik redelijk wispelturig ben, gebeurt dat geregeld.

Zo heb ik bijvoorbeeld een hemdje uit Homemade Mini Couture geknipt en klaarliggen ... maar toen ik in de Ikea een leuk zwaar stofje tegenkwam, kreeg ik zin om een jasje te maken ...

Ambitieus vind ik zelf ... ik heb namelijk nog niet zo veel moeilijke dingen gestikt, dus ik hoop dat het me lukt ... er zit alvast geen rits is, da's al een voordeel ;-)


Voila ... het start schot is gegeven ... als er na het knippen van de stof geen ander projectje prioriteit krijgt natuurlijk :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+