Welle

Welle

woensdag 12 juni 2013

Foutje in Homemade Mini Couture ?

Of heb ik dit fout gelezen ?

Bij het knippen van de patronen, staat er : binnenste zakdeel 2x voering en zakdeel 2x … 

Nadat ik het zo geknipt had en gemonteerd had , zag ik dat dit volgens mij net omgekeerd had gemoeten …


Als ik op zoek ga naar fotootjes op het web, zie ik het overal anders… en de foto's van in het boek zijn ook anders dan de beschrijving. Ben ik de enige die dit fout begrepen heeft ? Of had de rest het eerder gezien en het gaande weg rechtgezet ? Wie zal het weten …

Nu is de voering zichtbaar en zit de buitenstof in de zak … Op zich niet erg denk ik, want de kleurtjes passen bij elkaar, maar mogelijks een stukje jas waar de wind makkelijk door kan … dus ik ga de zak achteraan nog even verstevingen met een extra stukje stof … zodat het geheel wat dikker wordt. 

Voor de rest kwam ik wel een aantal zinnen tegen die ik 4 keer moest lezen in combinatie met de foto … om te ontcijferen wat ik juist moest doen, maar ik denk wel dat ik tot nu toe juist bezig ben :-D Spannend allenszins…

De 6 eerste stappen zijn achter de rug … Ik heb dus al de voorpanden, het rugpand en het extra rugpand … nu nog de kraag, mouwen, manchetten, knopen en dan alles in elkaar puzzelen :-D


1 opmerking:

  1. ik ben de jas nu aan t maken en heb precies hetzelfde !! het klopt niet met de foto, ben nu bij de extra rugpas daar staat naai aan elkaar maar heb ook geen idee waar ik dan moet beginnen met naaien maar hij schiet evengoed aardig op

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+