Welle

Welle

woensdag 8 mei 2013

Testjurkje voor doopkleedje

Het dochtertje van een goede vriendin wordt gedoopt volgende maand. 

En ik mag een kleedje maken joepie!

We surfen samen op pinterest en zochten samen enkele leuke jurkjes. 

Ik tekende enkele patroontjes uit en combineerde , knipte , meette  en plakte tot ik uitkwam op een gelijkaardige snit als onze favoriet op pinterest. Alleen koos ik voor een minder opvallende strik, aangezien het maar over een klein meisje gaat ...


Een test stofje en snel gemonteerd ziet het er best ok uit. 

Vooraan met een gekleurde plooi en een strikje 
en achteraan met een lage uitsnijding. 
Mijn zoon heeft ongeveer dezelfde maten en wou best als model fungeren B-)
Nu hopen dat het bij ons doopkindje even goed past ...

5 opmerkingen:

  1. Het is een keitof superschattige kleedje ! Knap gedaan ! Leuke details met die strik en dat plooitje. Je vriendin zal blij zijn en je zoontje doet het prima als model !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief jurkje.....en je zoon staat er nog leuk mee ook!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! I left you a message at flickr to let you know that you are the winner of the Canada geese fabric! Please get in touch with me soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!
    Dit zou hier vlug onder de naaimachine liggen als ik zo een patroon vind voor een tweejarige. (zelf tekenen zit er nog niet in)

    Grappig dat je zoon als model staat :-o

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+