Welle

Welle

dinsdag 16 april 2013

Bloglovin of Feedly

Hey allemaal,

Ik lees bij velen onder jullie dat jullie stilaan migreren naar Bloglovin.

Ik heb sinds vorige week Feedly en Bloglovin geprobeerd. Beide kunnen je Google Reader importeren, zodat je manueel niets moet overzetten.

Maar ik ben meer te vinden voor Feedly.

Layout is mooier, verfijnder. Er zijn meer settings, dus je kan alles meer afstemmen op je persoonlijke voorkeuren.

Hieronder een voorbeeldje van hoe het eruitziet bij mij momenteel ... 


Een nadeel is dat ik nog niets gevonden heb om op mijn blog te zetten, zoals een "Follow me on feedly button" , maar dat zal er hoogst waarschijnlijk wel aankomen.

Alleszins heb ik mijn blogje ook aangepast. Nog even een Volg op Google linkje onder de posts en de volg op Bloglovin bovenaan... hopelijk snel ook een Feedly buttontje.





2 opmerkingen:

  1. Het is je zo te zien toch gelukt. Hoe heb je dat gedaan? Want ik stap ook over naar Feedly. En ik wil dat mijn volgers dat ook kunnen.

    Groetjes Karlijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Karlijn,

      Ik heb de code in een post gedumpt gisteren : http://lokakid.blogspot.com/2013/04/feedly-follow-button.html

      veel plezier ermee !

      gr
      Jelle

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+